Φοιτήτρια σε απόγνωση..!!!

αναμένετε στο ακουστικό ..αφήστε το μύνημα σας μετά το χαρακτηριστικό ήχο..μπιπ..!!!

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Φοιτήτρια σε απόγνωση..!!!




Να μαι και εγώ.! Άλλη μια φοιτήτρια που ψάχνει τα χαμένα της εγώ σε ένα μπλοκ που μπορεί να μην το διαβάζει κανείς. Ίσως το θέμα να είναι ανασφάλεια. Όλοι γράφουν σε μπλοκ γιατί κρύβονται πίσω απο την το πέπλο της ανωνυμίας. Αλήθεια στην πραγματική μου ζωή είμαι πολύ ανοιχτή σε όλους, μιλάω απεριόριστα, εκφράζω την γνώμη μου ελεύθερα και δεν φοβάμαι να πώ αυτό που πιστεύω. Όλα στην ζωή είναι εφήμερα για να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας.

Λοιπόν περνώ συνεχώς κρίσεις, τσιρίζω, η φοιτητική μου ζωή είναι κάπως μπερδεμένη και όλα γύρω μου κινούνται τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνω να τα δώ και να τα παρατηρήσω. Πολλές φορές πέφτω κάτω αλλά ξανασηκώνομαι και τρέχω να προλάβω τον χρόνο. Δύσκολο αυτό.!

Λέξεις που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό είναι ΛΕΦΤΑ ΣΕΞ ΑΓΑΠΗ. Δεν ξέρω αν έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά είναι η συζητήσεις που κάνουν τον κόσμο να ανακατώνεται σαν ένας στρατός απο μυρμήγκια. 

Μετά απο μια περιπέτεια υγείας που είχα τρελάθηκα πιο πολύ απο ποτέ. Ο λόγος έιναι ότι κατάλαβα πως η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την χαιρόμαστε όσο πιο πολύ μπορούμε. Το θέμα είναι να προσπαθούμε οι ιδιοι να το συνηδητοποιούμε.

Lets start the journey..!!:)

http://www.youtube.com/watch?v=XgEfYGzojcA

2 σχόλια: